Proces autoevaluace střední školy z pohledu vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proces autoevaluace střední školy z pohledu vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Pleváková, Marie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:06Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:06Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33282
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá procesem autoevaluace na středních školách z pohledu pracovníků školy. Cílem této práce je zjištění a porovnání názorů na proces autoevaluace na středních školách vedoucími a ostatními pedagogickými pracovníky, z něhož vychází doporučení ke zlepšení současného stavu školy. Teoretická část pojednává o základních pojmech, legislativě, samotném procesu a metodách a nástrojích spojených se samotným hodnocením školy. Praktická část založená na výzkumu pomocí Q-metodologie, která porovnává názory vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků na proces autoevaluace. Výsledky výzkumu poukazují na nejdůležitější kritéria při procesu autoevaluace.
dc.format 55 s. (15 189 znaků)
dc.format.extent 1652892
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject evaluace cs
dc.subject legislativa evaluace cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject oblasti autoevaluace cs
dc.subject proces autoevaluace cs
dc.subject metody a nástroje evaluace cs
dc.subject evaluation en
dc.subject legislative evaluation en
dc.subject assessment en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject field self-evaluation en
dc.subject process of self-evaluation en
dc.subject evaluation methods and tools en
dc.title Proces autoevaluace střední školy z pohledu vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků
dc.title.alternative The Self-evaluation Process at a High School from the View of Executive and Other Pedadgogical Workers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the process of self-evaluation in secondary schools in terms of great-ers schools. The aim of this work is to determine and compare the views on the process of self-evaluation in secondary school leaders and other educational staff, which forms the basis of recommendations to improve the current state of school. The theoretical part discusses the basic concepts, legislation, the process itself and the methods and tools related to the actual evaluation of schools. The practical part, based on research using Q-methodology compares the views of leaders and other educational staff on the process of self-evaluation. The research results point to the most important criteria in the process of self-evaluation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38923
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject střední školy cs
local.subject autoevaluace školy cs
local.subject secondary schools en
local.subject school self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
pleváková_2015_dp.pdf 1.576Mb PDF View/Open
pleváková_2015_vp.docx 19.56Kb Microsoft Word 2007 View/Open
pleváková_2015_op.docx 17.37Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account