dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Pleváková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:06Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:06Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33282
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá procesem autoevaluace na středních školách z pohledu pracovníků školy. Cílem této práce je zjištění a porovnání názorů na proces autoevaluace na středních školách vedoucími a ostatními pedagogickými pracovníky, z něhož vychází doporučení ke zlepšení současného stavu školy. Teoretická část pojednává o základních pojmech, legislativě, samotném procesu a metodách a nástrojích spojených se samotným hodnocením školy. Praktická část založená na výzkumu pomocí Q-metodologie, která porovnává názory vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků na proces autoevaluace. Výsledky výzkumu poukazují na nejdůležitější kritéria při procesu autoevaluace. |
|
dc.format |
55 s. (15 189 znaků) |
|
dc.format.extent |
1652892 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
legislativa evaluace
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
oblasti autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
proces autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
metody a nástroje evaluace
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
legislative evaluation
|
en |
dc.subject |
assessment
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
field self-evaluation
|
en |
dc.subject |
process of self-evaluation
|
en |
dc.subject |
evaluation methods and tools
|
en |
dc.title |
Proces autoevaluace střední školy z pohledu vedoucích a ostatních pedagogických pracovníků |
|
dc.title.alternative |
The Self-evaluation Process at a High School from the View of Executive and Other Pedadgogical Workers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the process of self-evaluation in secondary schools in terms of great-ers schools. The aim of this work is to determine and compare the views on the process of self-evaluation in secondary school leaders and other educational staff, which forms the basis of recommendations to improve the current state of school. The theoretical part discusses the basic concepts, legislation, the process itself and the methods and tools related to the actual evaluation of schools. The practical part, based on research using Q-methodology compares the views of leaders and other educational staff on the process of self-evaluation. The research results point to the most important criteria in the process of self-evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38923
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
autoevaluace školy
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
school self-evaluation
|
en |