Příčiny záškoláctví u žáků 2. stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příčiny záškoláctví u žáků 2. stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Billová, Gabriela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:38Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:38Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33202
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na příčiny záškoláctví u žáků 2. stupně základních škol. Teoretická část se věnuje problematice záškoláctví. Zabývá se vlivem rodinného prostředí, školy a vrstevnických skupin ve spojitosti se záškoláctvím. Dále charakterizuje nejčastější sociálně patologické jevy a možné způsoby prevence. Praktická část popisuje kvantitativní výzkum a prezentuje výsledky dotazníkového šetření. Cílem výzkumu je zjistit nejčastější příčiny záškoláctví, a zároveň zájem rodičů o prospěch žáků, postoje žáků ke vzdělání, jejich zkušenosti se šikanou a způsoby, jak tráví volný čas.
dc.format 53 (59400)
dc.format.extent 2419187
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject příčiny záškoláctví cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject rodina cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject prevence cs
dc.subject truancy en
dc.subject causes of truancy en
dc.subject sociály pathological phenomena en
dc.subject family en
dc.subject school environment en
dc.subject leisure en
dc.subject prevention en
dc.title Příčiny záškoláctví u žáků 2. stupně základních škol
dc.title.alternative The Causes of Truancy in Upper Primary School Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2015-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusse on the causes of truancy among pupils 2nd grade elementary school. The theoretical part deals with the isme of truancy. It considers the influence of family environment, school and peer Gross in connection with truancy. It also characterizes most common sociály pathological phenomena and possible wals of prevention. The prectical part describes quantitative research and present the results of a questionnaire. The goal of research is to identify the most frequent cause of trauncy, while parents interest in pupil achievement, pupils' attitudes towards education, their experience with bullying and ways to spend thein leisure time.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38815
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View
billová_2015_dp.pdf 2.307Mb PDF View/Open
billová_2015_vp.docx 22.21Kb Microsoft Word 2007 View/Open
billová_2015_op.docx 18.30Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account