Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky

Show full item record

No preview available
Title: Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky
Author: Šrott, David
Advisor: Martincová, Jana
Abstract: Teoretická část práce poskytuje elementární informace o vztahu mozku, myšlení a schopnosti kriticky myslet. Zabývá se podkladem, obsahem a internalizací kritického myšlení a vychází z perspektivy komplementárního vztahu kognitivní vědy a andragogiky. Kritické myšlení je považováno za klíčovou kompetenci, celoživotní proces učení a před-poklad nejspolehlivějšího poznávání. Autor upozorňuje na limity kritického myšlení, zejména poznávací předpojatosti. Výzkumná část se zaměřuje na zjištění úrovně kritického myšlení u studentů andragogiky v oblastech usuzování, rozpoznávání domněnek, dedukce, interpretace a hodnocení argumentů, a zdali dochází k dynamice změn kritického myšlení v průběhu studia. K tomuto účelu posloužil Watson-Glaserův test hodnocení kritického myšlení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33188
Date: 2015-01-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Grade for thesis and defense: B 38793


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šrott_2015_dp.pdf 1.707Mb PDF View/Open
šrott_2015_vp.docx 19.10Kb Microsoft Word 2007 View/Open
šrott_2015_op.docx 15.12Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account