Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství
Author: Rolencová, Magda
Advisor: Tannenbergerová, Monika
Abstract: Moje diplomová práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání v základním školství v České republice a na překážky v jeho rozvoji. V teoretické části uvádím informace odborníků o základních pojmech týkajících se inkluzivního vzdělávání, dále pak informace o kořenech jeho vzniku, požadavcích společnosti na jeho rozvoj a závěrem argumentaci pro právní a etická východiska rozvoje inkluzivního vzdělávání. V druhé části mé práce, praktické se snažím identifikovat pomocí drobného sociologického výzkumu překážky v rozvoji inkluzivního vzdělávání v současném základním školství v České republice. Obrátila jsem se na různé cílové skupiny, které jsou zainteresovány v oblasti vzdělávání na základních školách. Na základě analýzy a interpretace odpovědí těchto odborníků, jsem identifikovala nejmarkantnější překážky v rozvoji inkluzivního vzdělávání v základním školství v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32364
Date: 2014-11-04
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 36059


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rolencová_2015_dp.pdf 1.870Mb PDF View/Open None
rolencová_2015_op.docx 20.78Kb Unknown View/Open None
rolencová_2015_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account