Program na rozvoj předčtenářských dovedností dětív MŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Komůrková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:13Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:13Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31893
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností dětí v mateřské škole. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce představuje koncept teoretických východisek týkajících se gramot-nosti, čtenářské gramotnosti, funkční gramotnosti, předčtenářské gramotnosti a představuje strategie na rozvoj předčtenářských dovedností dětí v mateřské škole. V praktické části práce je představen návrh programu "Rozvoj předčtenářských dovedností dětí pomocí pohádek", jeho ověření v praxi mateřské školy. Závěrečná evaluace programu nabízí pohled na program ze strany učitelky mateřské školy, jako pozorovatele a pohled autorky bakalářské práce. |
|
dc.format |
51 s. (77 716 znaků). |
|
dc.format.extent |
1257892 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Gramotnost
|
cs |
dc.subject |
funkční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
předčtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Literacy
|
en |
dc.subject |
functional literacy
|
en |
dc.subject |
early literacy
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.title |
Program na rozvoj předčtenářských dovedností dětív MŠ |
|
dc.title.alternative |
Program to develop pre-reading skills of children in preschool education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis deals with the development of early literacy among children in pre-school education. The thesis is divided to a theoretical part and a practical part. The theoretical part introduces the concept of theoretical principles of literacy, functional literacy, early literacy and presents strategies for developing early literacy skills of children in preschool education. In the practical part introduces a design program "Development of early literacy skills of children through fairytales", its verification in practice kindergarten. The final evaluation of the program offers a view of the program by kindergartener, as obser and the view of the author of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38388
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account