Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger |
Author: |
Skuplík, Michal
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31888
|
Date:
|
2014-11-28 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
38376
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account