A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Králová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:32Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31681
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování a formulaci konkrétního podnikatelského plánu na založení kosmetické firmy. V teoretické části definuji klíčové pojmy vztahující se k podnikání. Nejdelší část teoretické části tvoří analýza podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Praktická část je zastoupena vypracovaným podnikatelským plánem pro kosmetickou firmu Dobrotka. Součástí plánu je i marketingový výzkum, který proběhl za pomoci dotazníku. Cílem dotazníku bylo definovat cílovou skupinu a ověřit poptávku po produktech, se kterými chce firma Dobrotka přijít na trh. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je takovýto projekt realizovatelný. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.format.extent |
4379896 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
kosmetika
|
cs |
dc.subject |
proveditelnost
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
cosmetics
|
en |
dc.subject |
feasibility
|
en |
dc.title |
A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on processing and formulation of specific business plan for establishing cosmetic company. Theoretical part defines key terms connected to entrepreneurship. The longest section of theoretical part is devoted to analysis of business plan and its elements. The practical part is represented by elaborated business plan for the cosmetics company Dobrotka. One part of the business plan is also the marketing research, created by the use of questionnaire. The objective of questionnaire was to define target group and verify the demand for products that Dobrotka company is planning to introduce into the market. The main objective was to find out whether such a project is viable. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38091
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-04 |
|
local.subject |
podnikatelské plány
|
cs |
local.subject |
kosmetické výrobky
|
cs |
local.subject |
business planning
|
en |
local.subject |
technology
|
en |
local.subject |
cosmetics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account