Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe |
Author: |
Cyprisová, Tereza
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Marketing, marketingová komunikace a komunikační mix jsou v zájmu každé firmy, která chce v dnešní době aspoň trochu prosperovat. Jelikož je konkurence na trhu velmi vysoká, záleží právě na podnikateli, jak dokáže oslovit, zaujmout zákazníka a jaké k tomu používá prostředky. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí- teoretické a analytické. V teoretické části je popsán obecně marketing, komunikace a její mix. Sesbírané informace jsou zpracovány v praktické části, kde jsou přímo hodnoceny prostředky vybrané společnosti Palačinkárny Crepe café. Na základě všech sesbíraných dat a porovnání byla vytvořena analýza makroprostředí a SWOT analýza. Na úplný závěr této bakalářské práce jsou zmíněny návrhy na zlepšení, které Palačikárně Crepe café mohou v budoucnu pomoci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31670
|
Date:
|
2014-11-28 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
E
38074
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account