Evaluace učitele ekonomických předmětů z pohledu žáků střední školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Drábová, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31172
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o evaluaci z hlediska interakce mezi učitelem ekonomických předmětů na střední škole a jeho žáky. Práce seznamuje s pojmy souvisejícími s evaluací a interakcí mezi učitelem a jeho žáky. Praktická část se věnuje popisu konkrétního stavu interakce mezi učitelem a žáky, následuje vyhodnocení a doporučení. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.format.extent |
1104503 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Evaluace
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
vztah
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Evaluation
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
educational evaluation
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
relationship
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.title |
Evaluace učitele ekonomických předmětů z pohledu žáků střední školy |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Economics Teacher from the View of Pupils at a Secondary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chráska, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2015-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the evaluation in terms of the interaction between economics teacher at a secondary school and its pupils. This thesis introduces the concepts related to the evaluation and the interaction between the teacher and his pupils. The practical part describes the specific situation of the interaction between teacher and students, followed by evaluation and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34706
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
ekonomické předměty
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
economic subjects
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account