Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hlavicová, Radka
dc.contributor.author Křemének, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:23Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:23Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31069
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti a charakteristikou činnosti zastavárny. Následuje popis situace ve firmě a zhodnocení stávající marketingové komunikace. Součástí bakalářské práce je navržení nového komunikačního plánu, jehož součástí je stanovení komunikačních cílů a popis cílových skupin, podpořený situačními analýzami. Dalším krokem je volba vhodných komunikačních nástrojů a časového harmonogramu. V závěru práce jsou popsány návrhy na měření efektivnosti komunikačních nástrojů.
dc.format 59. + 2 přílohy (12 502)
dc.format.extent 1022397
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační cíle cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject zastavárna cs
dc.subject zástava cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject plan of communication en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject target group en
dc.subject communication mix en
dc.subject aims of communication en
dc.subject tools of communication en
dc.subject pawn en
dc.title Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
dc.title.alternative Communication Plan of the Company FIRMPLUS, s.r.o. Focused on the Field of Pawnshop Business
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing communication within the company and on a proposal of a new plan of the communication in the company FIRMPLUS Ltd., which operates under the trade name Pawnshop & Bazar Zlín - U Radnice. In the first part are incorporated findings from the literature related with the problem. At the beginning of the practical part there is an introduction and a description of the activities of the pawnshop. The description of the situation in the company and the evaluation of current marketing communication follow. A draft proposal of a new plan of communication, which includes the setting of the aims of the communication and a description of the target groups, supported by situational analyzes, is also the part of the thesis. The next step is the selection of appropriate tools of communication and a timetable. The proposals for measuring the effectiveness of the tools of the communication are described in the conclusion.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41077
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
křemének_2015_dp.pdf 998.4Kb PDF View/Open None
křemének_2015_op.pdf 680.6Kb PDF View/Open None
křemének_2015_vp.pdf 633.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account