Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
Autor: Křemének, Tomáš
Vedoucí: Hlavicová, Radka
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti a charakteristikou činnosti zastavárny. Následuje popis situace ve firmě a zhodnocení stávající marketingové komunikace. Součástí bakalářské práce je navržení nového komunikačního plánu, jehož součástí je stanovení komunikačních cílů a popis cílových skupin, podpořený situačními analýzami. Dalším krokem je volba vhodných komunikačních nástrojů a časového harmonogramu. V závěru práce jsou popsány návrhy na měření efektivnosti komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31069
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41077


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křemének_2015_dp.pdf 998.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
křemének_2015_op.pdf 680.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
křemének_2015_vp.pdf 633.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet