dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pavlišová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:20:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:20:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30799
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem a cílem bakalářské práce je podat informace o současném stavu vzdělá-vání mimořádně nadaných dětí, protože i v této oblasti vzdělávání došlo k postup-nému ověřování a zavádění výstupů z různých provedených výzkumů, které byly uskutečněny a zaměřovaly se na danou problematiku. Tyto výstupy umožnily vý-voj a postup k vytváření nového učebního kurikula. Bakalářská práce si tak dává za úkol zjistit současný stav na našich školách a ukázat, že relativně nové alterna-tivní techniky a postupy používané ve vzdělávání mimořádně nadaných dětí mají své místo při zkvalitňování vyučování nejenom nadaných dětí, ale zároveň ukazují, jak si váží společnost svého tzv. "zlata", které společnosti pomůže obstát v konkurenci. Bakalářská práce chce také ukázat, že alternativní formy vzdělávání pomáhají i učitelům zorientovat se v přístupech k mimořádně nadaným žákům a rozvinout tak jejich kognitivní schopnosti na maximum. Že je nutné a možné ne-měřit všechny stejným metrem, ale používat individuální přístup, i když je ve třídě více dětí. Cílovou skupinou výzkumu budou děti integrováni v běžné třídě, ale s IVP pro nadané a děti ve třídě, kde jsou jen nadaní. Metoda, kterou jsme použily, je dotazník. Data, které získáme, budou zpracovány pomocí grafů, a odborné publikace. |
|
dc.format |
83 s. (17 494 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nadání
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
formy vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
frontální
|
cs |
dc.subject |
skupinové
|
cs |
dc.subject |
individualizované
|
cs |
dc.subject |
třída s integrovaným vyučováním
|
cs |
dc.subject |
akcelerace
|
cs |
dc.subject |
segregace
|
cs |
dc.subject |
obohacování učiva
|
cs |
dc.subject |
enrichment
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
Talent
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
education forms
|
en |
dc.subject |
frontal
|
en |
dc.subject |
group and individualized
|
en |
dc.subject |
class of inte-grated teaching
|
en |
dc.subject |
acceleration
|
en |
dc.subject |
segregation
|
en |
dc.subject |
curriculum enrichment
|
en |
dc.subject |
enrichment
|
en |
dc.subject |
in-dividual education plan
|
en |
dc.title |
Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí |
|
dc.title.alternative |
Forms of Education of Gifted Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content and aim of the thesis is to provide information about the current state of education of gifted children , because the field of education has gradually vali-dated and evolved using outcomes of the various studies that have been carried out, focusing on the issue . These outputs allowed the development and a process to creating a new learning curriculum. Bachelor thesis aims find out the current state of our schools and show that a relatively new alternative techniques and pro-cedures used in the education of exceptionally gifted pupils have their place not only in improving teaching of gifted students, but also shows how the society va-lues their company called. "gold", which will help the society compete. Bachelor thesis also wants to show that alternative forms of education help not only pupils but also teachers with orienting on the approaches to the exceptionally gifted pupils and to develop their cognitive abilities to the maximum. That it is not only necessary but possible to measure all not by the same standards, but to use indivi-dual approach, although there are more pupils in class. The target group of research will be students integrated into the regular classroom, but with an individual education plan (enrichment) and pupils with individual educational plan but in the classroom, where they are just gifted children (acceleration). The method we used is questionnaire. The data we collected will be handled using graphs, and professional publications. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37505
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-08-21 |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |