Využití ambientních médií v sociální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v sociální reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Využití ambientních médií v sociální reklamě
Author: Šidlo, Petr
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Teoretická část bakalářské práce se věnuje sociální reklamě, její historii, jednotlivým cílům, etickým aspektům a její úloze v sociálním marketingu. Stejně tak pojednává o problematice ambientních médií, jejich začlenění do klasifikace reklamních nosičů a charakteristických vlastnostech, podle nichž jsou děleny na několik typů. Obě tato témata jsou následně propojena v úvodu praktické části, kde je uvedeno několik ukázek realizovaných sociálních kampaní využívajících ambientní média. Díky tomu je následně vybrána vhodná sociální kampaň, které se týká realizovaný marketingový průzkum. Ten je zaměřen na komunikační efekt zkoumaného ambientního média s cílem zjistit, jestli v případě dané kampaně může ambientní médium sloužit jako primární zdroj informací sociální kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30488
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36910


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šidlo_2014_dp.pdf 2.946Mb PDF View/Open
šidlo_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
šidlo_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account