Využití ambientních médií v sociální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití ambientních médií v sociální reklamě |
Autor: |
Šidlo, Petr
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Teoretická část bakalářské práce se věnuje sociální reklamě, její historii, jednotlivým cílům, etickým aspektům a její úloze v sociálním marketingu. Stejně tak pojednává o problematice ambientních médií, jejich začlenění do klasifikace reklamních nosičů a charakteristických vlastnostech, podle nichž jsou děleny na několik typů. Obě tato témata jsou následně propojena v úvodu praktické části, kde je uvedeno několik ukázek realizovaných sociálních kampaní využívajících ambientní média. Díky tomu je následně vybrána vhodná sociální kampaň, které se týká realizovaný marketingový průzkum. Ten je zaměřen na komunikační efekt zkoumaného ambientního média s cílem zjistit, jestli v případě dané kampaně může ambientní médium sloužit jako primární zdroj informací sociální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30488
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36910
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet