Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
Author: Murinová, Dita
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o efektivitě nástrojů online komunikace českých knihku-pectví při komunikaci s generací Y. Práce má za úkol zjistit, zda generace Y čte knihy, zda si je kupuje a pokud ano, tak jakým způsobem a čím se při nákupu nechává ovlivňovat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována po-třebná terminologie týkající se generací, online komunikace a knižního trhu. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající využívání online komunikačních ná-strojů českých knihkupectví. Dále také vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativ-ního výzkumu, ze kterých dává doporučení pro efektivní online komunikaci s generací Y.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30476
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36897


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
murinová_2014_dp.pdf 2.189Mb PDF View/Open
murinová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
murinová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account