Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y |
Autor: |
Murinová, Dita
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o efektivitě nástrojů online komunikace českých knihku-pectví při komunikaci s generací Y. Práce má za úkol zjistit, zda generace Y čte knihy, zda si je kupuje a pokud ano, tak jakým způsobem a čím se při nákupu nechává ovlivňovat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována po-třebná terminologie týkající se generací, online komunikace a knižního trhu. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající využívání online komunikačních ná-strojů českých knihkupectví. Dále také vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativ-ního výzkumu, ze kterých dává doporučení pro efektivní online komunikaci s generací Y. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30476
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36897
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet