Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Lesní pedagogika jako forma sociálního učení |
Author: |
Vítková, Sabina
|
Advisor: |
Havelka, Petr
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových témat. Mezi jednu z forem alternativního předškolního vzdělávání patří také lesní mateřské školy. Většina aktivit se odehrává venku za každého počasí, kde se děti učí vzájemné spolupráci, rozvíjejí pozorovací schopnosti a sebedůvěru. Pobyt v lesní mateřské škole je pro děti přínosný z hlediska jejich rozvoje i dovedností a nenásilnou formou učí děti environmentální výchově. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29429
|
Date:
|
2013-11-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
35471
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account