dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kubíčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:00Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28291
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC reklam, optimalizace pro internetové vyhledávače a komunikace na sociálních sítích. Výstupem práce je navržení inovace marketingové strategie založené na základě vyhodnocení provedených analýz. |
|
dc.format |
73 s. (90 417 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
internetové stránky
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro internetové vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
sociální síťě
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Facebook Insight
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
Facebook Insight
|
en |
dc.title |
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store |
|
dc.title.alternative |
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication strategy of an online jewelry store. Described in the theoretical part are online marketing techniques, which may be part of the overall Internet marketing communication strategy. The aim of the practical part is to analyze strengths and weaknesses of the company through analysis of competitors, accessibility and usability of the website, pay-per-click advertising, search engine optimization and communication on social media. An output of this bachelor thesis is a proposal for an innovation of marketing strategy, based on the evaluation of the performed analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
33855
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
webové stránky
|
cs |
local.subject |
WWW stránky
|
cs |
local.subject |
klenoty
|
cs |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
web pages
|
en |
local.subject |
web pages
|
en |
local.subject |
jewelry
|
en |