Celoživotní vzdělávání, krok z bludného kruhu nezaměstnanosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grenar, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Foltýn, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:21:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:21:43Z |
|
dc.date.issued |
2006-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2823
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Celoživotní vzdělávání, krok z bludného kruhu nezaměstnanosti" je zaměřena na celoživotní vzdělávání jako nástroj aktivní politiky zaměstnanosti, který umožňuje lidem získat novou kvalifikaci, posílit jejich kompetence a vrátit se či vytrvat na trhu práce. Práce představuje jeden model, který využívá pedagogicko - psychologické prostředky, které vedou ke zvýšení zaměstnatelnosti. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
677999 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
kvalifikační eroze
|
cs |
dc.subject |
metoda otevřeného kruhu
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
erosion of qualification
|
en |
dc.subject |
method of an open circle
|
en |
dc.title |
Celoživotní vzdělávání, krok z bludného kruhu nezaměstnanosti |
cs |
dc.title.alternative |
Lifelong learning, the step out of the vicious circle of unemployment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vízdal, František |
|
dc.date.accepted |
2007-01-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation called "Lifelong learning, the step out of the vicious circle of unemployment" is focused on the lifelong learning as a tool of the active employment policy. This tool enables people to gain new qualifications, boost their competences and return or persist in the labour market. The dissertation represents a model, which uses pedagogical - psychological resources leading to the increase in the ability to get a job. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1004216
|
|
dc.date.assigned |
2005-12-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
zaměstnanost
|
cs |
local.subject |
vzdělání
|
cs |
local.subject |
employment
|
en |
local.subject |
education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account