Idea pedagogického asistentství a její aplikace: zkušenosti a výzvy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Idea pedagogického asistentství a její aplikace: zkušenosti a výzvy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Rožnaiová, Nikola
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:55:42Z
dc.date.available 2015-03-08T20:55:42Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28062
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou integrace žáků se speciálně vzdělávacími potřebami do běžného typu škol za pomoci využití pedagogického asistenta. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje pohled do historie, možnosti současnosti a samotnou práci asistenta, a část praktickou. Ta zaznamenává několik konkrétních případů využití pedagogického asistenta při integraci dítěte s postižením do běžné školy.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject pedagogický asistent cs
dc.subject speciálně vzdělávací potřeby cs
dc.subject postižení cs
dc.subject integration en
dc.subject inclusion en
dc.subject teaching Assistant en
dc.subject special educational Needs en
dc.subject disability en
dc.title Idea pedagogického asistentství a její aplikace: zkušenosti a výzvy
dc.title.alternative The Idea of Educational Assistance and Its Use: Experiences and Challenges
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The work deals with the integration of pupils with special educational needs into mainstream schools for type through the use of teaching assistants . The work is divided into a theoretical part, which contains insights into the history, the present and the very possibility of working as an assistant and practical. It recorded several specific use cases teaching assistant at the integration of children with disabilities into regular schools .
dc.description.department Katedra pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33501
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-03-28
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
rožnaiová_2012_dp.pdf 984.8Kb PDF View/Open
rožnaiová_2012_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
rožnaiová_2012_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account