Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Blažek, Max
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:07:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:07:27Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24521
|
|
dc.description.abstract |
Mimo obecného přehledu nových trendů se teoretická část práce podrobněji zabývá geocachingem. Je popsána jeho historie, pravidla, podmínky atp. Tento podrobnější náhled na geocaching sloužil jako podklad k sestavení praktické části práce.V praktické části byl prostřednictvím ankety a dotazníkového šetření proveden výzkum mezi respondenty. Podstatou těchto šetření bylo naplnění primárních a sekundárních cílu práce. Následně byly jednotlivé anketní a dotazníkové otázky vyhodnoceny a bude stanoven závěr bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
72 s. (83 501 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2424462 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
trendy
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
geocaching
|
cs |
dc.subject |
cache
|
cs |
dc.subject |
účastník
|
cs |
dc.subject |
turistika
|
cs |
dc.subject |
GPS
|
cs |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
geocaching
|
en |
dc.subject |
cache
|
en |
dc.subject |
participants
|
en |
dc.subject |
hiking
|
en |
dc.subject |
GPS
|
en |
dc.title |
Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu |
cs |
dc.title.alternative |
New Trends in Tourism and Marketing Research of Geocaching |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Besides general overview of new trends theoretical part of thesis is detailed describe geocaching. It describes the history, rules, conditions, This detailed view of geocaching was used as a basis to made practical part of thesis. In practical part through questionnaire and survey was realized research among respondents. The essence of the research will be filled with primary and secondary objectives of the work.Subsequently, the individual questionnaire and a questions were evaluated and deter-mined conclusion of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32640
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account