Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu |
Autor: |
Blažek, Max
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Mimo obecného přehledu nových trendů se teoretická část práce podrobněji zabývá geocachingem. Je popsána jeho historie, pravidla, podmínky atp. Tento podrobnější náhled na geocaching sloužil jako podklad k sestavení praktické části práce.V praktické části byl prostřednictvím ankety a dotazníkového šetření proveden výzkum mezi respondenty. Podstatou těchto šetření bylo naplnění primárních a sekundárních cílu práce. Následně byly jednotlivé anketní a dotazníkové otázky vyhodnoceny a bude stanoven závěr bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24521
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32640
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet