Marketingová strategie společnosti Zefia s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie společnosti Zefia s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Pavláková, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-11T22:00:07Z
dc.date.available 2013-10-11T22:00:07Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24495
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Marketingová strategie společnosti? se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zefia s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s marketingem, marketingovým procesem a marketingovou strategií. V praktické části jsou uvedeny základní informace o zkoumané společnosti, její historii, posláni a postaveni na trhu. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 2066479 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketin mix en
dc.subject competition en
dc.title Marketingová strategie společnosti Zefia s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis ?Marketing strategy of company? deals with the proposition of marketing strategy for the firm Zefia s.r.o. The work is dividend into two parts. In the thepretical part defines terms related to marketing, marketing process and marketing strategies. Practical part of this thesis provides basic information about unknown company, its history, mission and position in the market. Based on these analysis and theoretical findings, I worked out a marketing strategy which contains a couple of proposals and measures to eliminate or correct the deficiencies. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32718
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-10
local.subject postavení na trhu cs
local.subject oděvnictví cs
local.subject market position en
local.subject clothing trade en


Files in this item

Files Size Format View
pavláková_2013_bp.pdf 1.970Mb PDF View/Open
pavláková_2013_vp.pdf 101.7Kb PDF View/Open
pavláková_2013_op.pdf 110.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account