Marketingová strategie společnosti Zefia s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie společnosti Zefia s.r.o. |
Autor: |
Pavláková, Markéta
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ?Marketingová strategie společnosti? se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zefia s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s marketingem, marketingovým procesem a marketingovou strategií. V praktické části jsou uvedeny základní informace o zkoumané společnosti, její historii, posláni a postaveni na trhu. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24495
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32718
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet