Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hart, Martin
dc.contributor.author Šimoníková, Andrea
dc.date.accessioned 2013-10-11T17:15:51Z
dc.date.available 2013-10-11T17:15:51Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24350
dc.description.abstract Uvedená bakalářská práce je zaměřena na zjištění současné spokojenosti zákazníků v hypermarketu Albert v Přerově prostřednictvím dotazníkového šetření. Jednotlivé kapitoly teoretické části jsou věnovány problematice spokojenosti zákazníků a především způsobu zjišťování jejich spokojenosti, tedy marketingovému výzkumu. V praktické části jsou zpracovány i vyhodnoceny údaje získané z vyplněných dotazníků a následně dle zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy a doporučení, které by měly vést k odstranění případných nedostatků a samozřejmě ke zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 6699212 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject proces marketingového výzkumu cs
dc.subject osobní dotazování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject process of marketing research en
dc.subject personal interview en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci cs
dc.title.alternative The Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rašner, Jaroslav
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on researching of current customer's satisfaction in the Albert's hypermarket in Prerov by questionnaire survey. Each section of theoretical part is devoted to customer's satisfaction issues and mainly to way of researching their satisfaction, marketing research. In practical part are processed and evaluated values from filled questionnaires and then by founded results are developed suggestions and recommendations, which should lead to removal of possible deficiencies and to better customer's satisfaction, of course. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31501
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-10
local.subject supermarkety cs
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject supermarkets en
local.subject customers satisfaction en


Files in this item

Files Size Format View
šimoníková_2013_bp.pdf 6.388Mb PDF View/Open
šimoníková_2013_vp.pdf 160.2Kb PDF View/Open
šimoníková_2013_op.pdf 41.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account