Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Autor: Šimoníková, Andrea
Vedoucí: Hart, Martin
Abstrakt: Uvedená bakalářská práce je zaměřena na zjištění současné spokojenosti zákazníků v hypermarketu Albert v Přerově prostřednictvím dotazníkového šetření. Jednotlivé kapitoly teoretické části jsou věnovány problematice spokojenosti zákazníků a především způsobu zjišťování jejich spokojenosti, tedy marketingovému výzkumu. V praktické části jsou zpracovány i vyhodnoceny údaje získané z vyplněných dotazníků a následně dle zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy a doporučení, které by měly vést k odstranění případných nedostatků a samozřejmě ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24350
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 31501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimoníková_2013_bp.pdf 6.388Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimoníková_2013_vp.pdf 160.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
šimoníková_2013_op.pdf 41.77Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet