Media relations neziskových organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Media relations neziskových organizací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ohryzek, Oldřich
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:23:22Z
dc.date.available 2013-10-11T02:23:22Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24014
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnocení komunikační strategie nestátních neziskových organizací působících v sociálních službách ve Zlínském kraji a zejména na Vsetínsku. Nalezení možnosti pozitivních změn v oblasti media relations neziskových organizací. Důraz je kladen především na zlepšení a zkvalitnění způsobu komunikace s médii a nalezení vhodných témat pro prezentaci jejich činnosti jak směrem k hlavním cílovým skupinám, které se snaží oslovit, tak k široké veřejnosti. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou, v níž jsou zpracovány literární prameny v oblasti public relations a media relations se zaměřením na oblast neziskových organizací a část prakticko-analytickou, která je zaměřena na průzkumy, založené jednak na rozhovorech s novináři a dále pak na rešerších v médiích. cs
dc.format 59 s. (81 009 znaků) cs
dc.format.extent 2448783 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject Media relations cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject novinář cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject Public relations en
dc.subject Media relations en
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject Journalist en
dc.subject Communication en
dc.subject Social services en
dc.title Media relations neziskových organizací cs
dc.title.alternative Media Relations of Non-Profit Organizations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The objective of the thesis is to evaluate the communication stategy of Non profit organizations working in social services area in Zlin region, particularly in the district of Vsetin. To find some possibilities of positive changes in the Media relations area. The emphasis has been put on the improving the way of a communication with mass media and finding suitable topics for the presentation of their activities towards main target groups, as well as towards the public. The thesis has been divided into two parts. In the first, theorethical and methodological part, literary sources in the area of public relations and media relations have been presented. In the second, practical and analytical part the research based on interviews with jounalists, as well as on newspapers articles search, have been presented. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32384
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-23


Files in this item

Files Size Format View
ohryzek_2013_bp.pdf 2.335Mb PDF View/Open
ohryzek_2013_vp.pdf 52.15Kb PDF View/Open
ohryzek_2013_op.pdf 55.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account