Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrůza, Petr
dc.contributor.author Brzoňová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:34:05Z
dc.date.available 2013-10-11T01:34:05Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23979
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá navrhnutím projektu nového komunikačního mixu pro společnost Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. a následným podrobením tohoto projektu nákladové, časové a rizikové analýze. Práce sestává ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části diplomové práce jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. V analytické části je nejprve stručně představena společnost a prezentována analýza jejího prostředí, konkurence a komunikačního mixu. Na tyto analýzy navazuje samotný projekt komunikačního mixu. cs
dc.format 103 s. cs
dc.format.extent 5481003 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.title Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication Mix Project for Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blahuš, Radek
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with designing a project of a new communication mix for Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. company and then subjecting the project to cost,time, and risk analysis. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis the information regarding marketing, marketing communications and communication mix from literary sources are presented. The analytical part briefly introduces the company and presents an analysis of its environment, competition, and communication mix. These analysis are followed by the project of communication mix. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29668
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
brzoňová_2013_dp.pdf 5.227Mb PDF View/Open
brzoňová_2013_vp.pdf 674.9Kb PDF View/Open
brzoňová_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account