Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. |
Autor: |
Brzoňová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Hrůza, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá navrhnutím projektu nového komunikačního mixu pro společnost Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. a následným podrobením tohoto projektu nákladové, časové a rizikové analýze. Práce sestává ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části diplomové práce jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. V analytické části je nejprve stručně představena společnost a prezentována analýza jejího prostředí, konkurence a komunikačního mixu. Na tyto analýzy navazuje samotný projekt komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23979
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet