Public relations jako součást marketingové komunikace AČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public relations jako součást marketingové komunikace AČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Foret, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:13:18Z
dc.date.available 2013-10-11T00:13:18Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23940
dc.description.abstract V této diplomové práci se zabývám public relations, jako součást marketingové komunikace armády České republiky a na základě analýzy hodnotím současnou situaci. V první části jsou popsány teoretické poznatky a metody používané v public relations. Druhá část práce analyzuje základní charakteristiku AČR, současný systém využívání metod public relations v praxi a marketingový výzkum. Třetí část, na základě zjištěných výstupů z analytické části, navrhuje koncepty nově zavedených metod, prostředků a nástrojů ke zvýšení kladného ohlasu AČR u široké veřejnosti a zaměstnanců. Pro zjištění fungování systému a informovanosti pracovníků a veřejnosti se současným public relations byly zvoleny rozhovory se zaměstnanci ministerstva obrany v oblasti komunikace s veřejností a komparace dotazníkového šetření. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem navrhl program pro zlepšení stávající situace. Doporučení se týkají zvýšení povědomí o činnostech AČR ve spolupráci s neziskovým sektorem a širokou veřejností, dále pak vytvoření programu pro zvýšení povědomí a motivace zaměstnanců. cs
dc.format 86 s. (125 384) cs
dc.format.extent 2538630 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject public relations cs
dc.subject press relations cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject public relati-ons en
dc.subject press relations en
dc.title Public relations jako součást marketingové komunikace AČR cs
dc.title.alternative Public Relations as Part of Marketing Communication in the Armed Forces of the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated I deal with public relations as part of marketing communications the Army of the Czech Republic in this thesis and based on analysis I evaluate the current situation. The first part describes the theoretical knowledge and general methods used in public relations. The second part analyzes the basic characteristics of the ACR, the current system which uses the methods of public relations in practice and Marketing Research. The third part makes a suggestion and concepts the newly established methods, means and tools based on esta-blished outcomes of the analytical part to increase positive response ACR among the general public and employees. To determine the functioning of the system at employee and the general public information with current public relations were chosen interviews with employees of the Ministry of Defense in the area of communication and comparison with marketing research. I designed a program to improve the current situation which is based on the results of marketing research. Recommendations relate to raise awareness about the activities of the ACR in collaboration with NGOs and the general public, as well as a pro-gram to raise the awareness and motivation of employees. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 32404
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
foret_2013_dp.pdf 2.421Mb PDF View/Open
foret_2013_vp.pdf 211.2Kb PDF View/Open
foret_2013_op.pdf 56.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account