Public relations jako součást marketingové komunikace AČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Public relations jako součást marketingové komunikace AČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Autor: Foret, Michal
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V této diplomové práci se zabývám public relations, jako součást marketingové komunikace armády České republiky a na základě analýzy hodnotím současnou situaci. V první části jsou popsány teoretické poznatky a metody používané v public relations. Druhá část práce analyzuje základní charakteristiku AČR, současný systém využívání metod public relations v praxi a marketingový výzkum. Třetí část, na základě zjištěných výstupů z analytické části, navrhuje koncepty nově zavedených metod, prostředků a nástrojů ke zvýšení kladného ohlasu AČR u široké veřejnosti a zaměstnanců. Pro zjištění fungování systému a informovanosti pracovníků a veřejnosti se současným public relations byly zvoleny rozhovory se zaměstnanci ministerstva obrany v oblasti komunikace s veřejností a komparace dotazníkového šetření. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem navrhl program pro zlepšení stávající situace. Doporučení se týkají zvýšení povědomí o činnostech AČR ve spolupráci s neziskovým sektorem a širokou veřejností, dále pak vytvoření programu pro zvýšení povědomí a motivace zaměstnanců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23940
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32404


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
foret_2013_dp.pdf 2.421Mb PDF Zobrazit/otevřít
foret_2013_vp.pdf 211.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
foret_2013_op.pdf 56.15Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet