The Back Translation Method

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Back Translation Method

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Křivohlávková, Helena
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:58:39Z
dc.date.available 2013-10-10T23:58:39Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23919
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním metody zpětného překladu. V práci je popásno, jak metoda funguje, kdy je vhodné ji používat a jaké jsou výhody jejího použití. K tomu, aby bylo metodě zpětného překladu je vysvětlen její význam v rámci mezinárodních reklamních kampaní. Analytická část práce se zabývá rozebráním reklamních kampaní tří mobilních operátorů, v rámci každého operátora dochází ke zkoumání jeho reklam z různých zemí a k posouzení, zda mobilní operátor používá metodu zpětného překladu či nikoli a pokud ji nepoužívá, je uvedeno proč. V závěrečné projektové části je navrženo, jak by mohli jednotliví mobilní operátoři metodu zpětného překladu používat a jaké výhody by jim to přineslo. Tato práce dochází k závěru, že míra využití metody zpětného překladu je u každého mobilního operátora jiná, nicméně že je vhodná pro všechny. cs
dc.format 96 s. (178 035) cs
dc.format.extent 1699390 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject metoda zpětného překladu cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject překlad cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject text cs
dc.subject method of back translation en
dc.subject advertisement en
dc.subject culture en
dc.subject marketing en
dc.subject translation en
dc.subject mobile operator en
dc.subject text en
dc.title The Back Translation Method cs
dc.title.alternative The Back Translation Method en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The present master thesis concentrates on method of back translation; it is described how the method works, when it is suitable to use it and what are its advantages. To explain the importance of the method, there is an explanation of a relationship between the method and international advertising campaigns. The second part of the thesis focuses on three mobile operators and analyses their advertising campaigns; for each operator there is a part analyzing its usage or not usage of the method of back translation. If the operator does not use the method, it is explained why. The last part of the present thesis deals with suggesting an appropriate usage of the method and it is explained what benefits the usage brings to the operators. The results of the thesis suggest that it is different how much individual mobile operators use the method of back translation, however that it is useful for every one of them to use the method. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26429
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
křivohlávková_2013_dp.pdf 1.620Mb PDF View/Open
křivohlávková_2013_vp.pdf 132.5Kb PDF View/Open
křivohlávková_2013_op.pdf 213.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account