The Back Translation Method

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Back Translation Method

Show full item record

No preview available
Title: The Back Translation Method
Author: Křivohlávková, Helena
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním metody zpětného překladu. V práci je popásno, jak metoda funguje, kdy je vhodné ji používat a jaké jsou výhody jejího použití. K tomu, aby bylo metodě zpětného překladu je vysvětlen její význam v rámci mezinárodních reklamních kampaní. Analytická část práce se zabývá rozebráním reklamních kampaní tří mobilních operátorů, v rámci každého operátora dochází ke zkoumání jeho reklam z různých zemí a k posouzení, zda mobilní operátor používá metodu zpětného překladu či nikoli a pokud ji nepoužívá, je uvedeno proč. V závěrečné projektové části je navrženo, jak by mohli jednotliví mobilní operátoři metodu zpětného překladu používat a jaké výhody by jim to přineslo. Tato práce dochází k závěru, že míra využití metody zpětného překladu je u každého mobilního operátora jiná, nicméně že je vhodná pro všechny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23919
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26429


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křivohlávková_2013_dp.pdf 1.620Mb PDF View/Open
křivohlávková_2013_vp.pdf 132.5Kb PDF View/Open
křivohlávková_2013_op.pdf 213.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account