Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sedlačík, Jiří
dc.contributor.author Mašejová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:37:38Z
dc.date.available 2013-10-10T23:37:38Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23893
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak firmě uvést novou produktovou řadu na trh. cs
dc.format 69 s. (92 636 znaků). cs
dc.format.extent 2056100 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing environment en
dc.subject analysis en
dc.subject product en
dc.title Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka cs
dc.title.alternative Communication Plan for a New Product Line Launch of the Česká zbrojovka Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated Subject of this bachelor thesis is assembly of communication plan for introduction of new product type to the market, by means of theoretical knowledge acquired during the studies. In theoretical part are explained marketing terms dealing with given issue. Practical part deals with applying of theoretical knowledge to practise. Goal of this thesis is to suggest suitable communication instruments and with by those, to help company to introduce new product to the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32663
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
mašejová_2013_bp.pdf 1.960Mb PDF View/Open
mašejová_2013_vp.pdf 584.1Kb PDF View/Open
mašejová_2013_op.pdf 716.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account