Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka
Autor: Mašejová, Veronika
Vedoucí: Sedlačík, Jiří
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak firmě uvést novou produktovou řadu na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23893
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32663


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mašejová_2013_bp.pdf 1.960Mb PDF Zobrazit/otevřít
mašejová_2013_vp.pdf 584.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
mašejová_2013_op.pdf 716.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet