Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vosátková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:11:54Z
dc.date.available 2013-10-10T22:11:54Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23810
dc.description.abstract Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců. cs
dc.format 80 s.(136 318 znaků) cs
dc.format.extent 2391254 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nábor pracovníků cs
dc.subject výběr pracovníků cs
dc.subject náborová komunikace cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject recruitment en
dc.subject selection en
dc.subject recruitment communications en
dc.subject human resources en
dc.subject HR marketing en
dc.title Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost cs
dc.title.alternative Recruitment and Selection of Employees for an Internet Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and selection of employees. The practical part analyzes the various activities and processes related to recruitment and selection of em-ployees. Based on the analysis are proposed measures to increase the effectiveness of search, recruitment and selection of employees en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32525
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
vosátková_2013_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open
vosátková_2013_vp.pdf 211.3Kb PDF View/Open
vosátková_2013_op.pdf 330.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account