Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost |
| Autor: |
Vosátková, Petra
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23810
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32525
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet