Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories

Show simple item record

dc.contributor.advisor Korčáková, Kateřina
dc.contributor.author Horňáková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:08:42Z
dc.date.available 2013-10-10T19:08:42Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23650
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Firma se zabývá prodejem bižuterie a módních doplňků. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována literatuře zaměřené na marketingový výzkum a chování kupujících. V praktické části bude popsána charakteristika firmy a zboží, které nabízí. Dále pomocí dotazníkového šetření budou vyhodnoceny odpovědi respondentů a analyzována spokojenost zákazníka. Na základě výsledků budou stanoveny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků této firmy. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 1361076 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject škály cs
dc.subject Customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject questionnaire en
dc.subject scales en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories cs
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measurement in the Company COCCO Jewelry Accessories en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to examine the level of customer satisfaction in the company COCCO jewelry accessories. The company sells jewelry and fashion accessories. My work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part will be devoted to literature focused on marketing research and customer?s behaviour. The practical part will describe the characteristics of businesses and offered products. Furthermore, the questionnaire survey will evaluate responses and analyze customer satisfaction. The results will determine proposals and recommendations to increase customer satisfaction in this company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32658
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
horňáková_2013_bp.pdf 1.298Mb PDF View/Open
horňáková_2013_vp.pdf 493.3Kb PDF View/Open
horňáková_2013_op.pdf 654.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account