Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Korčáková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Horňáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:08:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:08:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23650
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Firma se zabývá prodejem bižuterie a módních doplňků. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována literatuře zaměřené na marketingový výzkum a chování kupujících. V praktické části bude popsána charakteristika firmy a zboží, které nabízí. Dále pomocí dotazníkového šetření budou vyhodnoceny odpovědi respondentů a analyzována spokojenost zákazníka. Na základě výsledků budou stanoveny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků této firmy. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
1361076 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
škály
|
cs |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
scales
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Measurement in the Company COCCO Jewelry Accessories |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to examine the level of customer satisfaction in the company COCCO jewelry accessories. The company sells jewelry and fashion accessories. My work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part will be devoted to literature focused on marketing research and customer?s behaviour. The practical part will describe the characteristics of businesses and offered products. Furthermore, the questionnaire survey will evaluate responses and analyze customer satisfaction. The results will determine proposals and recommendations to increase customer satisfaction in this company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32658
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account