Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:04:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23607
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé využívají věrnostní programy a zda vědí, jak je nakládáno s jejich osobními údaji, které společnosti v těchto věrnostních programech získávají. Projektová část se pak zaměřuje na navržení ideálního modelu věrnostního programu v prostředí maloobchodního řetězce, který ideálně a podrobně vyu-žívá věrnostní údaje získané z tohoto programu. Cílem práce je navržení tohoto modelu na základě teoretických poznatků a provedeného šetření. |
cs |
dc.format |
101 s. (143 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1490888 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
osobní údaje
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní řetězec
|
cs |
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
Loyalty programs
|
en |
dc.subject |
personal data
|
en |
dc.subject |
the retail chain
|
en |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Personal Data from Loyalty Programs for Marketing Purposes |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of personal data from loyalty programs for marketing purpo-ses. In the theoretical part the work carried out a detailed search of available theoretical resources relating to legislative of personal data. In this part is defined literature and other relevant theoretical knowledge. In the practical par the work carried out through the quali-tative research which explores how consumers use loyalty programs and they knowledge of how are their personal informatik handled by companies. Project part focuses on designing the ideal model of loyalty program in the retai, which perfectly and fully use data obtained from this program. The aim of this work is to propose a model of loyalty program based on the theoretical knowledge and the research. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32427
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account