Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Blažková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:04:40Z
dc.date.available 2013-10-10T18:04:40Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23607
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé využívají věrnostní programy a zda vědí, jak je nakládáno s jejich osobními údaji, které společnosti v těchto věrnostních programech získávají. Projektová část se pak zaměřuje na navržení ideálního modelu věrnostního programu v prostředí maloobchodního řetězce, který ideálně a podrobně vyu-žívá věrnostní údaje získané z tohoto programu. Cílem práce je navržení tohoto modelu na základě teoretických poznatků a provedeného šetření. cs
dc.format 101 s. (143 000 znaků) cs
dc.format.extent 1490888 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní programy cs
dc.subject osobní údaje cs
dc.subject maloobchodní řetězec cs
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject Loyalty programs en
dc.subject personal data en
dc.subject the retail chain en
dc.subject database marketing en
dc.subject direct marketing en
dc.title Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely cs
dc.title.alternative Use of Personal Data from Loyalty Programs for Marketing Purposes en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of personal data from loyalty programs for marketing purpo-ses. In the theoretical part the work carried out a detailed search of available theoretical resources relating to legislative of personal data. In this part is defined literature and other relevant theoretical knowledge. In the practical par the work carried out through the quali-tative research which explores how consumers use loyalty programs and they knowledge of how are their personal informatik handled by companies. Project part focuses on designing the ideal model of loyalty program in the retai, which perfectly and fully use data obtained from this program. The aim of this work is to propose a model of loyalty program based on the theoretical knowledge and the research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32427
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
blažková_2013_dp.pdf 1.421Mb PDF View/Open
blažková_2013_vp.pdf 53.07Kb PDF View/Open
blažková_2013_op.pdf 54.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account