Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely
Autor: Blažková, Lenka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé využívají věrnostní programy a zda vědí, jak je nakládáno s jejich osobními údaji, které společnosti v těchto věrnostních programech získávají. Projektová část se pak zaměřuje na navržení ideálního modelu věrnostního programu v prostředí maloobchodního řetězce, který ideálně a podrobně vyu-žívá věrnostní údaje získané z tohoto programu. Cílem práce je navržení tohoto modelu na základě teoretických poznatků a provedeného šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23607
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažková_2013_dp.pdf 1.421Mb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2013_vp.pdf 53.07Kb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2013_op.pdf 54.41Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet