Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hanušová, Edita
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:59:49Z
dc.date.available 2013-10-10T16:59:49Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23552
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie malého grafického studia, a to na základě provedení marketingové situační analýzy a identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj studia. Teoretická část obsahuje východiska pro zpracování projektové části. Ta analyzuje současnou situaci studia z pohledu interních dat, konkurence, komunikace a dalších faktorů. Praktická část pak přináší návrh marketingové a komunikační strategie a konkrétní plány pro jejich realizaci. cs
dc.format 141 cs
dc.format.extent 8630192 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketingová a komunikační strategie cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing situational analyses en
dc.subject marketing and communication strategy en
dc.title Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia cs
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy of a Small Graphic Studio en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated Proposal of marketing and communication strategy of small graphic studio is the topic of this thesis. These strategies for succesful development of graphic studio in future are prepared based on grasping of current situation through marketing situational analyses and SWOT analyses (identification of strong and weak points, opportunities and threats). The theoretical part of this thesis contents bases for creation of practical part, that is analysing current situation from point of view of internal data, informations from market, communication activities and others. The practical part brings proposal of marketing and communication strategy and concrete plans for their realization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32490
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
hanušová_2013_dp.pdf 8.230Mb PDF View/Open
hanušová_2013_vp.pdf 53.14Kb PDF View/Open
hanušová_2013_op.pdf 54.52Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account