Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia
Author: Hanušová, Edita
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie malého grafického studia, a to na základě provedení marketingové situační analýzy a identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj studia. Teoretická část obsahuje východiska pro zpracování projektové části. Ta analyzuje současnou situaci studia z pohledu interních dat, konkurence, komunikace a dalších faktorů. Praktická část pak přináší návrh marketingové a komunikační strategie a konkrétní plány pro jejich realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23552
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32490


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanušová_2013_dp.pdf 8.230Mb PDF View/Open
hanušová_2013_vp.pdf 53.14Kb PDF View/Open
hanušová_2013_op.pdf 54.52Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account