Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křenková, Jana
dc.contributor.author Vařáková, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:05:34Z
dc.date.available 2013-10-10T15:05:34Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23504
dc.description.abstract Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity organizace, vypracovány potřebné analýzy a zároveň prezentovány výsledky marketingového výzkumu. V závěru práce autorka navrhuje doporučení ke zlepšení současné situace, ke kterým dospěla na základě provedených analýz, a z nich vyplývajících závěrů. cs
dc.format 64 s. (72 517 znaků) cs
dc.format.extent 2974679 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: neziskový sektor cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject analýza návštěvníků cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject Keywords: non-profit sector en
dc.subject tourism en
dc.subject visitor analysis en
dc.subject marketing activities en
dc.title Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni cs
dc.title.alternative Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis introduces activities of the information centre and gallery Zvonice on Solan. It consists of two main parts. In the theoretical part, the author deals with the issue of non-profit organizations operating in the field of tourism, use of marketing in this sector and marketing research. In the practical part there is presented the gallery Zvonice on Solan, its visitors, marketing activities of the organization are evaluated, the necessary analysis is elaborated and also the results of marketing research are presented. In the end, the author proposes recommendations to improve the current situation, which are reached on the basis of accomplished analyses and resulting conclusions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32671
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
vařáková_2013_bp.pdf 2.836Mb PDF View/Open
vařáková_2013_vp.pdf 709.3Kb PDF View/Open
vařáková_2013_op.pdf 780.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account