Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni
Autor: Vařáková, Kamila
Vedoucí: Křenková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity organizace, vypracovány potřebné analýzy a zároveň prezentovány výsledky marketingového výzkumu. V závěru práce autorka navrhuje doporučení ke zlepšení současné situace, ke kterým dospěla na základě provedených analýz, a z nich vyplývajících závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23504
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32671


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vařáková_2013_bp.pdf 2.836Mb PDF Zobrazit/otevřít
vařáková_2013_vp.pdf 709.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vařáková_2013_op.pdf 780.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet