Televizní sponzoring

DSpace Repository

Language: English čeština 

Televizní sponzoring

Show full item record

No preview available
Title: Televizní sponzoring
Author: Rabenseifnerová, Miroslava
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová část navazuje na předešlé části práce a její součástí je zpracování návrhu reálné mediální kampaně s důrazem na televizní sponzoring. Obsah a cíle práce vycházejí ze současné situace na televizním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23388
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26288


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rabenseifnerová_2012_dp.pdf 5.400Mb PDF View/Open
rabenseifnerová_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
rabenseifnerová_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account