Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace? |
Author: |
Sedláčková, Jana
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Cílem teto práce je zmapovat současné využití sponzoringu v rámci TV vysílání v České republice a zodpovědět otázku, zdali je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace. Teoreticko-metodologická část se věnuje historii televizního sponzoringu, jeho jednotlivým druhům a jejich specifickým vlastnostem a zařazením a využitelnosti z hlediska marketingových komunikací. Praktická část seznamuje zejména s výsledky 2 výzkumů. Jeden výzkum na základě sekundárních dat sleduje útraty a podíl segmentu TV sponzoring na útratách za komerční televizní komunikaci, druhý hledá odpověď na otázku, jak se liší vnímání televizního sponzoringu mezi laickou a odbornou veřejností a zdali je vůbec laická veřejnost schopna rozlišit sponzoring od klasické televizní reklamy. Dále pak autor zmiňuje nové formy a trendy v oblasti využití televizního sponzoringu, které se již v současné době začínají využívat v praxi a navrhuje komplexní řešení sponzoringu pro konkrétní televizní pořad Nahá jsi krásná (projektová část). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13242
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
17343
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account