Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Helikar, Jiří
dc.contributor.author Mühlhanslová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-09T17:26:36Z
dc.date.available 2013-10-09T17:26:36Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23355
dc.description.abstract ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti. cs
dc.format 67 s. (105 750 znaků) cs
dc.format.extent 22905961 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject veletrhy a výstavy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject sponsoring en
dc.subject trade fairs and exhibitions en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Company ELTON hodinářská, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated ELTON hodinářská, a.s., whose marketing communication is the subject of this thesis, is a traditional manufacturer of Czech PRIM brand wristwatches. The thesis is divided into two parts ? theoretical one and practical one. The theoretical part deals with marketing mix and communication mix and their tools. In the practical part, firstly, the current ELTON marketing communication is described and judged from the point of view of marketing mix and communication mix, secondly, necessary analyses are carried out and, last but not least, recommendations to improve the company?s marketing communication are provided. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27951
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
mühlhanslová_2012_bp.pdf 21.84Mb PDF View/Open
mühlhanslová_2012_vp.pdf 655.6Kb PDF View/Open
mühlhanslová_2012_op.pdf 397.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account