Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Autor: Mühlhanslová, Kateřina
Vedoucí: Helikar, Jiří
Abstrakt: ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23355
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27951


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mühlhanslová_2012_bp.pdf 21.84Mb PDF Zobrazit/otevřít
mühlhanslová_2012_vp.pdf 655.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
mühlhanslová_2012_op.pdf 397.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet