CRM - nové božstvo marketingových komunikací?
Show full item record
No preview available
Title:
|
CRM - nové božstvo marketingových komunikací? |
Author: |
Sláma, Tomáš
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce má váženému čtenáři přiblížit problematiku CRM z jak teoretického, tak i praktického hlediska. Úvodní část vysvětluje pojem CRM, objasňuje roli zákazníka v této disciplíně, popisuje, jak zákazníka analyzovat, jak hodnotit kvalitu vztahů s tímto zákazníkem a jakým způsobem tyto vztahy rozvíjet. Praktický oddíl je zaměřen na analýzu situace v konkrétní společnosti a na uvedení postupů pro zkvalitnění stávajících vztahů a služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2270
|
Date:
|
2006-05-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2790
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account