Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. |
Author: |
Ptáček, Michal
|
Advisor: |
Krenar, Petr
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s.r.o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s.r.o. s ohledem na návratnost daného konceptu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22518
|
Date:
|
2012-03-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
27974
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account